Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

ΕΙΔΕΣ Η ΣΜΥΝ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ; ΚΑΝΤΟ

Οι μαθητές ΣΜΥΝ, οι ΗΝ/ΡΕ , παρουσίασαν με επιτυχία την εργασία τους, κατασκευή διαδραστικού πίνακα με  κόστος 60 ευρώ, κάνοντας έτσι μια αρχή με δημιουργική και οικονομική εργασία-πρόταση, ώστε όλες οι αίθουσες διδασκαλίας του ΠΝ και όλων των άλλων κλάδων να μετατραπούν σε ψηφιακές.
Ακόμα και σήμερα παράγονται ιδέες, υπάρχει δημιουργική διάθεση.
Αυτό όμως πρέπει να υποστηριχτεί, πρώτον για τη μετάβαση στη ψηφιακή εποχή, για εξοικονόμηση πόρων, για τόνωση ηθικού του εκπαιδευτικού και εκπαιδευόμενου προσωπικού.




 Ως γνωστό οι εκπαιδευτικές δραστη-ριότητες στον διαδραστικό πίνακα περιλαμβάνουν διαμόρφωση κειμένου και εικόνων, δημιουργία, εκτύπωση και αποθήκευση σημειώσεων για διαμοιρασμό στους μαθητές, έντυπα ή ηλεκτρονικά σε κοινό αποθηκευτικό χώρο στον υπολογιστή ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δίνεται η δυνατότητα προβολής ιστοσελίδων και βίντεο από το Διαδίκτυο, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα για προβολές και προγράμματα  καθώς ο διαδραστικός πίνακας είναι ιδανικός για επίδειξη. Για να δείξει λ.χ. στους μαθητές πως θα χρησιμοποιήσουν μια εφαρμογή - επίδειξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού, για να παρουσιαστεί η δουλειά ενός μαθητή σε όλη την τάξη, να δείξει βίντεο που εξηγούν δύσκολες έννοιες, για να βοηθήσει οπτικούς μαθητές ή μαθητές με ειδικές ανάγκες, για να δημιουργήσει σημειώσεις, σχήματα, χάρτες και να τα αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση (περισσότερα εδώ κι εδώ).Διαδραστικούς πίνακες σε όλα τα σχολεία υπόσχεται το υπουργείο Παιδείας ΔΒΜ&Θ από του χρόνου(;)- το είχε εξαγγείλει και ο προηγούμενος υπουργός Παιδείας, το ...ΕΣΠΑ να είναι καλά! Και τώρα η (από εδώ κι ένα χρόνο περίπου) πρόταση/υλοποίηση διαδραστικού πίνακα με (μόνο) 50 ευρώ από το 1ο ΕΠΑΛ Περάματος, Ηλεκτρονικός Τομέας 7ου ΣΕΚ Πειραιά (επίσης, δες εδώ εδώ κιεδώ ) -Από τους μαθητές της ΣΜΥΝ, 
δηλαδή τι, τζάμπα διαδραστικός πίνακας; Και οι "διαγωνισμοί" για την προμήθειά του σε όλα τα σχολεία ...που λέγαμε;
http://nikosictedu.blogspot.com/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%8


Κύριε Γιόκαρη,

το σχόλιό μου για την ανάρτησή σας.


" Συγχαρητήρια στα παιδιά, υπάρχει καλό υλικό σ' αυτή τη σχολή.
Δική μας δουλειά είναι να κρατάμε τον ενθουσιασμό τους ζωτανό, δίνοντάς τους οποιαδήποτε βοήθεια ζητήσουν. Τα παιδιά δεν ζητάνε ούτε λεφτά , ούτε παράσημα. Ένα μπράβο , ένα χειροκρότημα ή μια απλή παρουσία μας είναι αρκετό για να ανοίξει τα φτερά της δημιουργηκότητάς τους. Και είναι αυτή η δημιουργικότητα που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο που βρισκόμαστε. Γι' αυτό ας προσέξουμε καλά τον τρόπο που τους αντιμετωπιζουμε, και αν η σημασία που τους δίνεται τους απογοητεύει αντί να τους ενθουσιάζει. 

Μπράβο παιδιά, με αυτή την εργασία έγινε ένα βήμα προς τα μπρος, που δεν γινόταν εδώ και χρόνια. Δώσατε αξία σε κάτι που είχε απαξιωθεί από αυτούς που βαριούνται να δουλέψουν στη ζωή τους. Ο ενθουσιασμό σας να σας ακολουθεί σε όλη τη καριέρα σας. Συγχαρητήρια και στον Κο Γιόκαρη που σας έδωσε τα φτερά , ώστε να μπορέσετε να τα ανοίξετε!

Μοσχόπουλος Πέτρος. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: